Naprawa wysyłkowa

Nasze hasło to: Ma działać.

Naprawa wysyłkowa – jak to działa?

  • Nadaj przesyłkę w wybrany sposób
  • Zdiagnozujemy urządzenie i poinformujemy Cię o kosztach naprawy
  • Po akceptacji kosztów wykonamy naprawę
  • Odeślemy Ci naprawione urządzenie – możesz zapłacić z góry lub przy odbiorze

Naprawa wysyłkowa – informacje

Realizujemy naprawy wysyłkowe dla klientów z całej Polski.

Naprawa wysyłkowa to usługa polegająca na:

  • Odbiorze od Ciebie urządzenia za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • Przeprowadzeniu diagnozy – oszacowaniu możliwości naprawy urządzenia oraz kosztów części i robocizny
  • Odesłaniu urządzenia w przypadku braku akceptacji kosztów naprawy
  • W przypadku akceptacji kosztów naprawy diagnoza jest bezpłatna, a jej koszt jest potrącany z finalnego rachunku.

Po zamówieniu diagnozy otrzymasz wiadomość zwrotną zawierającą nasze załączniki:

  • protokół odbioru (do wydruku w dwóch egzemplarzach – jeden dla kuriera, drugi dla Państwa)
  • list przewozowy (do wydruku w jednym egzemplarzu – do naklejenia na przesyłkę)

Urządzenie należy dobrze zabezpieczyć i zapakować.
Na karton należy nakleić list przewozowy i czekać na kuriera.
Po przeprowadzeniu diagnozy przez serwisanta skontaktujemy się, aby podać koszt naprawy.
W przypadku braku akceptacji kosztu naprawy odeślemy urządzenie bez dodatkowych kosztów.
W przypadku akceptacji kosztu naprawy niezwłocznie przystąpimy do jej wykonania.
Po naprawie otrzymają Państwo przesyłkę zwrotną za pobraniem
(mail z informacją o paczce zostanie wysłany automatycznie z systemu firmy obsługującej przesyłki).

Jak zgłosić naprawę wysyłkową?

Zamów Kuriera

  • Zadzwoń na naszą infolinię serwisową: 506 709 506 lub napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  • Możesz też odwiedzić nas w którymś z naszych punktów. Adresy sprawdzisz klikając na Kontakt.

5 powodów dla których klienci nas wybierają

Ekspresowa naprawa

Proste naprawy wykonujemy od ręki. Większość napraw realizujemy w ciągu jednego dnia.

90-dniowa gwarancja

Na części zamienne oraz realizowaną przez nas usługę serwisową udzielamy 90-dniowej gwarancji.

Sprzęt zastępczy

Na czas naprawy w naszym serwisie otrzymasz od nas sprzęt zastępczy, aby pozostać w kontakcie ze światem.

Bezpieczne dane

Twoje dane nie zostaną skasowane podczas naprawy. Są one wyłącznie Twoje i pozostają całkowicie prywatne.

Darmowa diagnoza

Jeśli zaakceptujesz koszty naprawy nie płacisz za diagnozę. W innym przypadku koszt diagnozy to 60 zł.

Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepsze wrażenia. Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności