Wymiana mikrofonu w iPhone

Szybkie naprawy, oryginalne części oraz bezpłatna diagnoza.

Wymiana mikrofonu w iPhone

Mikrofon w iphone

iPhone ma trzy mikrofony. Po stronie ekranu - na górze pozwala usłyszeć rozmówcę, na dole pozwala rozmówcy usłyszeć cię. Mikrofon umieszczony pod kamerą z tyłu iPhone służy do nagrywania wideo z dźwiękiem. Jeśli inne osoby nie słyszą Cię, Twój iPhone nie może przetworzyć Twoich żądań, a to oznacza, że jeden z mikrofonów może działać nieprawidłowo.

Może to również powodować problemy, jeśli spróbujesz odtworzyć nagrany dźwięk lub zmienić źródła dźwięku podczas połączenia. Wymiana mikrofonu w iPhone w naszym serwisie to dobry wybór.

Uszkodzony mikrofon w iPhone – co robić?

Pierwszym krokiem do rozwiązania problemu jest zidentyfikowanie, który z trzech mikrofonów iPhone'a jest uszkodzony. Przed testowaniem sprawdź, czy żaden z trzech mikrofonów nie jest zakryty ani brudny, a także upewnij się, że telefon nie jest podłączony do przewodowego lub bezprzewodowego zestawu słuchawkowego. Upewnij się, że mikrofon nie jest zakryty — zdejmij z telefonu wszelkie etui ochronne. Pamiętaj, aby palce nie blokowały mikrofonu podczas rozmowy. Odłącz akcesoria i wszystkie urządzenia połączone przez Bluetooth, zwłaszcza zestawy słuchawkowe.

Jeśli Twoja diagnostyka uszkodzonego mikrofonu w iPhone nie przyniesie pozytywnych rezultatów, powinieneś zgłosić się do naszego serwisu ZbitaSzybka24.pl.

Czy można wymienić mikrofon w iPhone?

Po zdiagnozowaniu, który z mikrofonów iPhone jest uszkodzony, można dokonać jego wymiany. Do naprawy niezbędne są profesjonalne narzędzia, którymi dysponujemy w naszym serwisie ZbitaSzybka24.pl mieszczącym się na ulicy Raszyńskiej 21/1 w Warszawie. Dzięki naprawie w serwisie ZbitaSzybka24.pl masz pewność, że Twój iPhone będzie funkcjonował dokładnie tak, jak przed naprawą.

Ile się czeka na naprawę mikrofonu w iPhone?

Czas potrzebny na wymianę mikrofonu w iPhone w głównej mierze zależy od tego, który z mikrofonów jest uszkodzony. Większość napraw wykonujemy od ręki, w niektórych przypadkach czas może ulec wydłużeniu i wynieść średnio od dwóch do czterech godzin roboczych po bezpośrednim dostarczeniu telefonu do naszego serwisu mieszczącego się w Warszawie na ul. Raszyńskiej 21/1. W pełni wyposażone zaplecze magazynowe, jakim dysponujemy, oraz dostępność oryginalnych części bez konieczności oczekiwania na ich dostawę, daje gwarancję ekspresowego wykonania zleceń.

Osoby korzystające z naprawy wysyłkowej mają pewność, że ich telefon zostanie naprawiony i przygotowany do odesłania niezwłocznie po fizycznym otrzymaniu urządzenia do naszego serwisu, a cała naprawa nie potrwa dłużej niż 2-3 dni robocze.

5 powodów dla których klienci nas wybierają

Ekspresowa naprawa

Proste naprawy wykonujemy od ręki. Większość napraw realizujemy w ciągu jednego dnia.

90-dniowa gwarancja

Na części zamienne oraz realizowaną przez nas usługę serwisową udzielamy 90-dniowej gwarancji.

Sprzęt zastępczy

Na czas naprawy w naszym serwisie otrzymasz od nas sprzęt zastępczy, aby pozostać w kontakcie ze światem.

Bezpieczne dane

Twoje dane nie zostaną skasowane podczas naprawy. Są one wyłącznie Twoje i pozostają całkowicie prywatne.

Darmowa diagnoza

Jeśli zaakceptujesz koszty naprawy nie płacisz za diagnozę. W innym przypadku koszt diagnozy to 60 zł.

Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepsze wrażenia. Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności