Naprawa przycisku on/off iPhone

Szybkie naprawy, oryginalne części oraz bezpłatna diagnoza.

Naprawa przycisku on/off iPhone

Przycisk on/off w iphone

Przycisk on/off w iPhone umieszczony jest z boku telefonu po prawej stronie. Użycie bocznego przycisku on/off powoduje włączenie lub wyłączenie smartfona a w zależności od modelu, możesz użyć górnego przycisku (wraz z przyciskiem głośności w niektórych modelach), aby wyłączyć iPhone'a.

Włącz iPhone – naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż pojawi się logo Apple. Aby wyłączyć iPhone z funkcją Face ID, jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny i dowolny przycisk głośności, aż pojawią się suwaki, a następnie przeciągnij suwak Wyłącz. iPhone z przyciskiem Początek - naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny lub przycisk on/off (w zależności od modelu), a następnie przeciągnij suwak.

Przycisk on/off w iPhone nie działa – co robić?

Gdy przycisk on/off w iPhone jest uszkodzony lub nie odpowiada, najlepszym sposobem na zdiagnozowanie go jest wykonanie twardego resetu. Spowoduje to wyeliminowanie błędów oprogramowania, które mogły uniemożliwić prawidłowe działanie przycisku on/off. Jeśli przycisk zasilania nadal nie odpowiada, problem może być spowodowany wadliwymi komponentami sprzętowymi lub uszkodzeniem przycisku on/off.

W tej sytuacji najlepiej powierzyć telefon w ręce naszych serwisantów - zgłoś się do naszego serwisu ZbitaSzybka24.pl.

Czy możliwa jest wymiana przycisku on/of w iPhone?

Jednym z wielu elementów, które można wymienić w iPhone, jest także przycisk on/off. Do naprawy niezbędne są profesjonalne narzędzia, którymi dysponujemy w naszym serwisie ZbitaSzybka24.pl lub bezpośrednio na ulicy Raszyńskiej 21/1 w Warszawie. Dzięki naprawie w serwisie ZbitaSzybka24.pl masz pewność, że Twój iPhone będzie funkcjonował dokładnie tak, jak przed naprawą.

Ile się czeka na naprawę przycisku w iPhone?

Czas potrzebny na wymianę przycisku on/off w iPhone nie jest długi. Większość napraw wykonujemy od ręki, w niektórych przypadkach czas może ulec wydłużeniu i wynieść średnio od dwóch do czterech godzin roboczych po bezpośrednim dostarczeniu telefonu do naszego serwisu mieszczącego się w Warszawie na ul. Raszyńskiej 21/1.

W pełni wyposażone zaplecze magazynowe, jakim dysponujemy, oraz dostępność oryginalnych części bez konieczności oczekiwania na ich dostawę, daje gwarancję ekspresowego wykonania zleceń.

Osoby korzystające z naprawy wysyłkowej mają pewność, że ich telefon zostanie naprawiony i przygotowany do odesłania niezwłocznie po fizycznym otrzymaniu urządzenia do naszego serwisu, a cała naprawa nie potrwa dłużej niż 2-3 dni robocze.

5 powodów dla których klienci nas wybierają

Ekspresowa naprawa

Proste naprawy wykonujemy od ręki. Większość napraw realizujemy w ciągu jednego dnia.

90-dniowa gwarancja

Na części zamienne oraz realizowaną przez nas usługę serwisową udzielamy 90-dniowej gwarancji.

Sprzęt zastępczy

Na czas naprawy w naszym serwisie otrzymasz od nas sprzęt zastępczy, aby pozostać w kontakcie ze światem.

Bezpieczne dane

Twoje dane nie zostaną skasowane podczas naprawy. Są one wyłącznie Twoje i pozostają całkowicie prywatne.

Darmowa diagnoza

Jeśli zaakceptujesz koszty naprawy nie płacisz za diagnozę. W innym przypadku koszt diagnozy to 60 zł.

Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepsze wrażenia. Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności